2017. október 2., hétfő

Lökéshullám terápia tapasztalatok - 5. kezelés

Túl vagyok az utolsó kezelésen, szeremcsémre ugyanaz a hölgy végezte, aki az előzőt is.
Ismét éreztem a fájdalmat a kezelés közben, ugyanúgy, mint a múltkor. Viszont most nem kellett haza vezetnem, és lehet, ez is számított, mégsem terheltem annyira az ízületet a kuplungozással.

Este, otthon még igencsak éreztem a csípőmet, jegelni kellett. Másnap reggelre sokkal jobb lett, elmúlt a fájdalom. Egész nap kíméltem magam, nem mentem sehova.
Semmim sem fájt.

Harmadnap szintén ugyanígy, bár azt hozzá kell tennem, hogy nyomásra ott volt még valami tompa fájdalom, de mozgásra semmi.

Ezen felbuzdulva elmentünk egy kicsit biciklizni. (az az igazság, hogy hülyülök meg bent a mozgáshiánytól, főleg amikor kint kellemes jó idő van, annyira mennék és mennék ki.)
Nem volt sok a bringa, nem is mentünk gyorsan, töbször is megálltunk pihenni. Mentem én már sokkal többet is ettől, anélkül, hogy rosszabbodott volna az állapotom. Most viszont estére ismét előjött egy tompa fájdalom és feszülés. Úgy néha átfutott egy enyhe nyilalás is. Jegelnem kellett.

Reggelre jobb lett, de nem múlt el teljesen.

Szóval, most, így az 5 kezelés után az a tapasztalatom, hogy javított valamennyit ez a terápia, viszonylag sokat, de az alapproblémát sajnos ez sem oldotta meg. Legalábbis most még nem.

2-3 hétig nem kellene terhelnem futással, de a normális mozgásra azt mondták, az mehet.
Kíváncsi vagyok, mi lesz később, ha letelik ez a türelmi idő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése