2018. június 3., vasárnap

Helyzetjelentés - 2....boka helyzet


Még mindig úgy érzem, hogy én már soha a büdös életben nem fogok futni :-(

3 hete történt a baleset, és még mindig nem tudok normálisan menni. (lépni)

Mert nekem nem tud normálisan kibicsaklani a bokám, mint más embernek. Nekem csak ütést kap, vagy nem is tudom, mert annyira gyorsan történt minden.
Nekem nem tud normálisan bedagadni*, meg bekékülni, mint másoknak... nehogy komolyan vegyem, és azonnal elmenjek orvoshoz.
Nekem még fájni sem tud rendesen, had higgyem, hogy elég csak pihentetni.

Oké, javult-javult, meg pihentettem, de mivel 2 hét után sem tudtam még rendesen menni, ezért elmentem orvoshoz. Szerencsére nálunk van magán baleseti, és oda mentem, mert az sztk-s tortúrát nem szívesen csináltam volna végig. Csináltak röntgent, meg minden. A diagnózis: a külső bokaszalagok rándulása. Kaptam egy légpárnás bokarögzítőt, jöhetek-mehetek, de inkább pihentessem, mint terheljem, 4 hét után kezdhetek óvatosan sportolni, de akkor is csak bokarögzítővel. Nagyon meglazultak a bokaszalagjaim, nem csoda, hogy bal lábamon képtelen voltam fél lábra állni (nem is erőltettem, éreztem, hogy nem megy, pedig nem fájt) és emiatt nem tudtam normálisan menni. Most sem túl jól. Ráadásul elkezdett fájni a csípőm mellett plusszban a jobb belső bokám alatti rész is, nem tudom mitől, talán túl sok terhelést kapott.

Hát ez van....

* talán egy minimálisan bedagadt, ezt így utólag láttam, és a boka elején az egyik ín nem annyira látszott, mint a másik lábamon, de elsőre tényleg úgy tűnt, mintha semmi baja sem lett volna. Ahhoz képest, hogy másoknak duplájára dagad... emellett kékülés, bevérzés semmi nem volt.



Ja, lemondtam a Várgesztesi Spartant. Pedig alig vártam, annyira jó kis hosszú hétvége lett volna. És ezzel együtt le kellett mondanom arról, hogy a fiammal együtt induljak a versenyen. Sőt, neki is le kellett mondania élete első Spartan versenyéről :-( sajnos, nem éri meg ilyen messzire elmenni emiatt, ráadásul úgy, hogy én most vezetni sem tudok, tehát egy sofőr is kell, szállásunk pedig nincs, mert így elestünk az ingyenes lehetőségtől is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése