2018. június 28., csütörtök

Helyzetjelentés-3

Nem írtam, mert babonás vagyok, na :-)
Attól féltem, hogy ha leírom, hogy minden rendeződni látszik, akkor csakazértis bejön valami rossz megint. Mert miért ne.

Nem írtam le. És mégis bejött :-( Ez az én formám.

Jobb bokámat tudom rendesen használni - ez jó. (nagyon jó) Viszont megmaradt egyfajta égő érzés azon a boka alatti területen - ez nem jó (mert félek, hogy bármikor rosszabbodhat)

Bal bokám szépen javult. A rögzítőt szerdáig kellett volna hordanom, de én észrevettem, hogyha rajtam van, akkor egyes lépésnél belenyilall a fájdalom a belső bokám alatt valahol. Na, ennek nagyon nem kellett volna.
Tehát úgy döntöttem, hogy leveszem a légpárnás rögzítőt, és lecseréltem a Lidl-ben vásárolt puha bokarögzítőre, ami a sportoláshoz is kell majd. Persze, ezt nem lehetett folyamatosan hordani, de járáskor rajtam volt. Ismét úgy tűnt, hogy jó, egészan addig, amíg újra belenyilalt. Szabályszerűen féltem lépni.

Aztán két nap jónak tűnt, majd ismét rosszabb lett. Ezt úgy kell érteni, hogy minden lépésre fájt a bokámban ott bent valami.
Az egészben az az érdekes, hogy a külső boka, ami sérült volt, az teljes egészében gyógyultnak tűnik, ez a belső pedig lehet, hogy kapott a talpélemre kapott ütésből, de igazából nem éreztem, hogy baja lenne. Ez valahogy most jött elő.
Mozgatásra nem, nyomásra picit egy ponton, igazából csak terhelésre fájt.

Idegesített, mert ennek már rég meg kellett volna gyógyulnia. (mint ahogy a külső rész rendbe is jött)

Már terveztem, hogy visszamegyek az orvoshoz, hogy nézze meg, mitől van ez. De ugye törés nincs, a röntgen meg mást nem mutat. Az ultrahangos doki pont szabadságon. SZTK-ba egyhamar nem jutok be. Körzeti nemigen tud mit kezdeni vele, max tovább küld.

Szóval, gondolkodtam, mi legyen, hova menjek, amikor délutánra/estére szépen lassan megjavult. Reggel is jó volt. Meg most is jó. Picike nyomást érzek ott, de nem fáj.

Most olyan óvatosan lépkedek, mintha hímes tojásokon járnék.
Annyit még észrevettem, hogyha egy kicsit kifordítom a lábamat, és úgy terhelek rá (amit egészséges lábbal észre sem veszek) az most nem kellemes.

Tornáztatom, és már csaknem egyformán mozog a két boka. Minimális eltérés van, a kifelé fordításkor.

Csak ez az alkalmi nyilaló fájdalom ne lenne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése