2018. augusztus 10., péntek

Helyzetjelentés - 5.

Na, hol is hagytam abba? Ja, a laborerdemények.

Szóval, azok nem voltak annyira jók, de azért annyira rosszak sem. Azt mondta a doki, hogy nem annyira rosszak ezek az eredmények, hogy gyógyszerezni kelljen, egy kis diétával rendbe hozható.
A dolog szépséghibája csak annyi, hogy amitől el lennék tiltva, én olyanokat nem is eszek... Na, jó, talán babot eszek néha. De nem hiszem, hogy a babgulyás okozta volna ezt a gyulladást (a jobb bokámon)
Tudom, az orvos köszvényes jellegű gyulladásra gyanakodott, lehet, van is alapja, mert a vérem húgysav szintje kicsit több, mint a normálisnak mondott érték (350) de kevesebb, mint 400, ami felett ezek a gyulladások létrejönnek. Úgyhogy, fene tudja...

A vérképhez még annyit, hogy a fehérvérsejt számom volt egy kicsit több, mint amennyi szokott, de ez még így is bőven a felső határ alatt volt. Persze, ezt érthető, hiszen gyulladás volt (van) a szervezetemben.

MIndenesetre a jobb bokámon a gyulladás elmúlt, a bal is szépen javult, már gond nélkül bicikliztem 25 km-t, úgy tűnt, minden rendbe jön, de azt a kis nyomást továbbra is éreztem a belső bokám alatt. A cipő is zavart. Konkrétan nem fájt, esetleg ha kicsitt többet mentem, estére tompán éreztem, hogy ég.

Azt még hozzá kell tennem, hogy maga a rándulás, ami a külső boka körül volt, tökéletesen meggyógyult. Még július elején. Tehát attól simán futhattam volna 15-én, ahogy az orvos megjósolta. Csak éppen a belső boka miatt nem futok, sőt, nem is megyek én sehova.
Eladtam a nevezést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése