2018. augusztus 18., szombat

Helyzetjelentés - 7.

Már megint úgy érzem, hogy ennek a büdös életben sose lesz már vége???

Csütörtökön este észrevettem, hogy be van dagadva a jobb belső bokám alatti terület. Nem vizesedés, hanem duzzanat. Nem marad ott az ujjam nyoma fehéren. Nem fáj, csak dagadt. Jegeltem, nem használt. Kentem a másik bokámra felírt kenőccsel, de semmi javulás. A vicc az, hogy éppen pár napja szedem a gyulladásgátlót.

Most a bal oldali kezd alakulni, a jobb oldalin pedig nem látszik a bokacsontom.

Ma reggel felébredtem, és úgy láttam, lelohadt a duzzanat. Látszik a bokacsontom. Sajnos, tettem egy-két lépést, és visszadagadt.

Mitől lehet ez? Mindig csak ez az ín gyullad be, felváltva? A többi miért nem? Jó, rá lehet fogni, hogy megerőltettem. De csak ezt? És mégis, mikor? Az egész nyaram arról szól, hogy pihenek, meg kímélem a bokáimat. Én ettől sokkal többet mentem korábban, minthogy ezzel a napi pár lépéssel így megerőltessem.
Itt más lesz a gond.
De mi?

Lúdtalpas nem vagyok. Vizes talpteszt jó, és a doki is megnézte, jó a boltozatom, nincs süllyedés.

Talán van egy góc a szervezetemben? De hol?
A fogaim jók. Nincs lyukas, nem fáj egyik sem. Van egy, ami kocogtatásra picikét érzékenyebb, talán az? De rágok vele, nem fáj.
Veséim? Rendben vannak. Most voltam laborban, minden oké.
Szívem rendben, nincs panaszom, semmi. Oké, lihegek és hamar kifáradok, de ez a vashiányos vérszegénység miatt van, amit kimutatott a vérkép is. (mert persze jó bő lével menstruálok az utóbbi időben, ez sem segít ezen a bajon) De szedem a vasat.
Epe? Korábban időnként éreztem egy nyomó érzést az epém környékén, de egy jó ideje semmit nem érzek.
Tüdő? Negatív tüdőszűrő leletem van, nem olyan régi.
Gyomor? Nem fáj, rendben van.

Szóval fogalmam sincs, pedig ezen a vonalon kellene elindulni valamerre, mert ez így nem élet, ami most van. Nem vagyok még annyira öreg, hogy ilyen bajokkal kínlódjak.

Most nyaralnom kellene, úszni a Balatonban, biciklizni a környéken, ehelyett itthon kuksolok, és a két vacak inamat gyógyítgatom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése