2018. augusztus 14., kedd

Helyzetjelentés - 6.

Mivel egyre inkább éreztem, hogy valami nincs rendben, ott a bal belső bokám alatti területen, elmentem az orvoshoz. (ortopédia-sport) Sajnos, meg kellett várnom, míg visszajön szabadságról, máshoz nekm akartam menni. 
Előtte volt egy nyaralásom is, amikor úgy indultam el, hogy különösebben nem érzek bajt (csak azt a nyomást) aztán mire megérkeztem, már alig bírtam húzni a bokámat. Ezek után majdnem az egész nyaraláson csak a bokámat pihentettem meg kenegettem.
Úgy-ahogy jobb lett, és ez jellemezte az egész júliust, hogy hol jobb, hol rosszabb lett.

Hétfőn végre sikerült megmutatnom az orvosnak, (pedig akkor ép nem is éreztem annyira, de ilyen az én formám :-), gondoltam legrosszabb esetben elküld, hogy minek megyek, ha nincs semmi bajom)
De nem. 
Az orvos megvizsgálta ultrahanggal, és meg is volt a diagnózis, ami nem más, mint a tibialis posterior gyulladása.



Igen, pont itt gyulladt be nekem is, ahol ezen a képen mutatják.


Hogy mitől?  Azt nem lehet tudni. Lehet, a korábbi rándulás miatt, hogy egy kicsikét máshogy tartottam a lábamat járás közben, és megerőltettem ezt az ínt. De lehet, ettől függetlenül is, valami belső ok miatt.
Kaptam rá gyulladásgátló gyógyszert, és ketoprofén tartalmú hűtős kenőcsöt, és ha nem javul meg a jövő hét közepére, akkor megyek fizikoterápiára.

Képek forrása: internet/google

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése