2018. október 5., péntek

Az óra átállításról


Megmondom őszintén, nagyon nem szerettem ezt az évente  kétszeri óra átállítgatást. Végigjárni a „Nagy Házi Órautat” vagyis minden órát sorban átállítgatni a házban J Meg a kocsiban.

Szerencsére ez végre meg fog szűnni. Mégsem örülök…

Mert valószínüleg a téli időszámítást fogják meghagyni,  mivel az az eredeti. De ha az az eredeti, akkor miért nem hagyták békén, hogy azt szokjuk meg???

Én a magam részéről alig vártam minden évben, hogy átálljunk a nyári időszámításra.  Most pedig ez minden bizonnyal el fog maradni. Rettenetesen hiányérzetem lesz, attól félek…

Az őszi óra átállítást pedig kifejezetten utáltam. Lehangolt, hogy korán sötétedik, konkrétan az esti csúcsforgalom is sötétedéskor kezdődött. 

Én sokkal inkább ébrednék, és  indulnék  sötétben,  mert inkább a munkaidőmben legyen sötét, és úgyis kivilágosodik, nem mindegy, hogy hol vagyok közben. Ellenben inkább a szabadidőmben legyen tovább világos, amikor hazaérek a munkából.

Persze, nem mindenki gondolja így, valaki nem szeret sötétben kelni és készülődni.  Én meg nem szeretek sötétben hazaérni. Ha már választani lehet. De nem lehet.

Valakik majd eldöntik, vagy már el is döntötték.

Pedig olvastam egy felmérést, és aszerint többen szeretnének a nyári időszámítást megtartani az eredeti télivel szemben.

Ez nem számít?

És a többi országban mi lesz? Lehet, költözni fogok egy nyári időszámításos helyre J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése