2018. október 26., péntek

Napi mazsola - 2

(Vagyis napi hülye) illetve több is.

Egyik: Figyelmen kívül hagyja az elsőbbségadás kötelező háromszöget, és kijön elém. Fék. Szerencsére nincs kocc.

Másik: Lámpánál két sáv megy egyenesen, egyikben én, másikban sötétképűek fekete BMW-ben. Lámpa zöldre vált, indulunk, Erre átjön az én sávomba, a kereszteződés közepén, szabályosan letol. Fék. (Menjél hülye, minél messzebb tőlem...) Szerencsére nincs kocc. Majd, mire magam elé engedem, visszamegy az ő sávjába. Normális???

Harmadik: Ez meg egyszerűen bevágja előttem a féket. Csak úgy. Látszólag ok nélkül. A körforgalom előtte üres, simán mehetne, de nem. Fékez erősen, amire nem számítok. Beletaposok én is. Szerencsére nincs kocc. A mögöttem jövő is észnél van.

Sok volt ez egy péntek délutánra.

Ja, és mind pasi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése