2018. október 28., vasárnap

Helyzetjelentés - 9

Már régen írtam a vacak, lassan gyógyuló bokámról, pedig történtek közben dolgok.
Egyszerűen annyira úntam már a kenegetést, (amire nem történik semmi) meg a bokarögzítőzést, meg azt, hogy pont nem tudok bejutni az orvoshoz, hogy berágtam, és ráengedtem az áramot. :-) Lesz, ami lesz.
Na, nem kell megijedni, nem a 220-at :-)

Előszedtem a TENS készüléket, azzal, hogy próbáljuk ki, vagy jobb lesz, vagy nem, vagy nem változik semmi.
(itt írtam erről, mármint a Tens készülékről)

Végül is, rosszabb nem lett. (Mellette a kenegettem persze, a flektoros hűtős kenőccsel.)

Bővebben:
4 napig minden este rátettem egy fél órás programot. 3 napig jó volt (értsd, nem lett rosszabb) a 4-ik nap viszont tompán fájt. Pont akkor, amikor még este le kellett vezetnem 90 km-t.
Levezettem, próbáltam kímélni a lábamat, ahogy sikerült. Odaértem, még mindig fájt, kicsit sántikáltam. Aztán, ahogy ott ültem a megbeszélésen (sokáig tartott) egyszer csak azt vettem észre, hogy elmúlt a fájdalom. Nem tudom, mitől, miért..
Másnap kint voltam a terepen, igaz, felvettem egy magasszárú bakancsot, ami kényelmes volt. A bokám gond nélkül bírta az egész napos strapát.(Nem kellett sokat járkálnom, inkább állni, de vittem széket, és bármikor leülhettem. Meglepően jól bírta a bokám)
Hazafelé pedig szerencsére nem kellett vezetnem, de úgy éreztem, gond nélkül menne az is.

Itthon folytattam a TENS-et. Meg a kenegetést. 1 hétig.
Nem fájt.

Aztán elutaztunk. Nem vittem a készüléket, viszont hirtelen ötlettel beragasztottam Kinezio Tape szalaggal. Így persze a kenegetést is szüneteltetni kellett.
Meglepően jó volt egész hétvégén. Nem is kellett a rögzítőt használnom.

Ezen a héten végig rajta volt a kineziotape. Meg most is. Lassan kezdem úgy érezni, mintha megjavult volna.
Persze, nagy igénybevételnek nem teszem ki.

De most jó.

Remélem, véglegesen.

Az edzéssel várok még. Ha legalább két hétig panaszmentes lesz, akkor merem majd normálisan megmozgatni. Addig meg élvezem, hogy végre visszakaptam a szabadon járás képességét.
Aki nem élte át, nem is tudja, hogy mekkora nagy dolog ez :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése