2018. október 24., szerda

Kamu e-mail a NAV-tól

Hát... kaptam ma egy érdekes emailt.
Még majdnem elhittem, hogy valódi. De csak első pillantásra.


Aztán elolvastam. Akkor már látszott, hogy kamu. A megfogalmazásból, és a magyartalan mondatokból. Hogy egyszer tegez, egyszer magáz. Na, hagyjuk már! Hivatal ilyen béna emailt nem küld.

Azért kíváncsiságból rákattintottam a linkre. Első látásra megtévesztő. De csak elsőre.
Először is, a feljéc. Mi az az ahaulmk?
Meg hogy adatot és azonosítót biztosan nem így kérnek a navtól. Már egy ideje ügyfélkapunk keresztül levelezünk :-) Majd ott szólnak, ha kell valami. De biztosan nem egy ingyenes levelezőn fognak megtalálni. Főleg, hogy nem is ezt az email címet adtam meg nekik :-)

Másodszor, meg az a gyönyörűen kidolgozott alsó rész :-D A piros, linkeknek látszó szavak. Érdekes módon, nem vezetnek sehova.

A csalók ennyire hülyének nézik az embereket? Vagy ők ennyire hülyék? Szerintem inkább ez utóbbi. Különben is, normális ember ilyet nem csinál.

Egyébként meg próbálkoztak már hasonló adatgyűjtéssel, korábban is. Itt írják:

https://piacesprofit.hu/kkv_cegblog/csalok-kuldozgetnek-leveleket-a-nav-neveben/

Meg itt:

https://www.penzcentrum.hu/biztositas/te-is-kaptal-ilyen-levelet-a-nav-tol-dobd-a-kukaba-veszelyes-lehet.1069386.html

Remélem, nem dől be ennek az átlátszó, kamu emailnek és weboldalnak senki sem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése