2018. november 25., vasárnap

És megint egy dühöngő poszt a balszerencséről...

Hát, komolyan mondom, nem is én lennék, ha nem velem történne meg :-)

Úgy volt, hogy végre megyek ma Crossfit edzésre, a bokámmal már lassan mehetnék. (Tape szalaggal rögzítve, most vettem az Aldiban új színeket)
Tehát bejelentkeztem, vártam.... Hát persze.

Múlt héten elkezdtem köhögni. (köhécselni) Nem tűnt komolynak, azt hittem, pár nap, és átmegy rajtam.
Hát nem.
A péntek, szombat, és a mai nap is arról szólt, hogy konkrétan megfulladok-e a köhögéstől, vagy nem. Azt hittem, a tüdőm kiköpöm. Csak köghögök, és alig kapok levegőt. Aztán meg minden kezdődik elölről.
Hiába az Acc, a forró tea.... én csak köhögök, és egyre rosszabb.

Érdekes, hogy más tünetem nincs, se orrdugulás, se láz, se torokfájás. Csak és kizárólag köhögés. De az durván. Nagyon durván.
Ráadásul éjszaka is arra ébredek, hogy belülről "remeg" a légcsövem, és ez váltja ki a köhögési ingert. Reggel meg, ha veszem a levegőt, apró kattogást (pattogást) hallok/érzek.
Nekem ilyen fura köhögéses betegségem még nem volt.

Szóval, hiába bíztam a javulásban, ilyen állapotban nem lehet edzeni.

Megint kénytelen vagyok kihagyni, és most sem tudom megismerni ezt az edzőt. Már másodszor :-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése