2019. május 14., kedd

Napi idióta

Néha elgondolkodom azon, hogy egyesek tudják-e vajon, hogy mire való az autójukba beszerelt index (magyarul irányjelző)???

Ma reggel is....

Halad a forgalom a dupla sávos úton. Előttem lévő lassít, majd megáll. Én is lassítok mögötte, majd megállok. A hátam mögött haladó szintén.
Az előttem lévő áll egy kicsit, majd kivillan a tolatólámpája. Majd az index jobbra.

Akkor jöttem rá, hogy ez parkolni akar. A hülyéje... de hát így kell ezt? Így megfogni a teljes forgalmat?

Természetesen, kikerülni lehetetlen. Másik sávban jó tempóban haladnak az autók. A miénkben pedig áll a forgalom.
Meg kell várni, míg a másik sávban elhalad mindenki, akkor lehet csak kikerülni. Nyilván, hátulról, aki mozgásban van, és észlelte a szitut, az hamarabb sávot vált. Tehát meg kell várni, míg mindenki elhalad, és akkor tudok én is tovább haladni.

Az ürgét ez nem zavarja, áll nyugodtan a sáv közepén, és várja, hogy parkolhasson. (Nem mellesleg elég szűk helyre, nem hinném, hogy oda könnyen befér. Még parkolóradarral is necces. És nem mellesleg épp egy mellékutca előtt történt ez, ahol mindig van szabad parkolóhely, és ez látszott is, -még onnan is, ahol én álltam-, tehát nyugodtan bekanyarodhatott volna. Ja, hogy onnan már gyalogolni kell 10 lépést.... értem. Inkább fogjuk meg a forgalmat)

Ja, és természetesen ez is egy díszpasi volt. Nagy autóval. Hogy én miért nem csodálkozom ezen???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése