2019. május 27., hétfő

Szép erkély - 2

Folytatom a szép virágos erkélyről a bemutatómat.
A legutóbbi írásom óta  (Szép erkély - ma virágot ültettem - itt található)
van egy kis változás.

Például vettem 3 tő muskátlit, és el is ültettem:


És vettem még 2 tő Margarétát, azokat is egybe ültettem:




És hihetetlen, hogy mennyire fel tudja dobni az egészet az a két maréknyi fehér márványkavics. Nekem nagyon tetszik.
Ennek már csak a földön volt helye, de igazából sokkal jobban mutat itt lent, mert szépen rálátni a virágokra. És olyan jó érzés leülni mellé olvasni, vagy netezni, annyira feldobja a hangulatomat, ha ránézek. (Igazából szerettem volna egy kültéri gömb kaspót ide, de letettem róla, mert nagyon húzós ára van, és annyit nem ér szerintem,  teljesen jól megfelel ez a szögletes cserép is.)

És érkezett még egy balkonparadicsom is:


Ez amúgy így nézett ki a vásárlás után, és legalább 3-szor szedtünk le róla 1-1 maroknyi koktélparadicsomot.:


Még annyit elmondanék, hogy ezt az OBI-ban vásároltam, Pick&Joy néven árulják, és egyáltalán nem olcsó, de szerintem megéri az árát. (mi szerencsére pont féláron, leértékelve fogtuk ki) Én ilyen finom balkonparadicsomot még nem ettem, nem savanyú, és a héja sem vastag, finom, hasonló, amit az üzletekben vehetünk cherry paradicsom néven. Korábban mindig savanyú, vastag héjú balkonparadicsomunk volt, ami csak dísznek volt jó. Ez viszont  bevált, jövőre sem fogok más fajtát venni.

Ennyi az új szerzemény, és most lássuk a régieket:
A levendula ilyen szép nagyra nőtt, már kezd virágozni:


A sárga virágok a balkonládában, elkezdtek terjedelmeskedni:
(a két narancs/sárga aprópetúnia épp elvirágzásban, ezért nem látszik)


A másik Calibrachia is gyönyörű, de mögötte a Cseppecske is tartja magát:


A Cameleon pedig az esős idő miatt napokig rózsaszín volt, (mint a kép jobb szélén látható) de ahogy kisütött a nap, elkezdtek a virágok szépen besárgulni:


Végezetül pedig egy kép a másik irányból:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése