2019. június 1., szombat

Nikon Wu-1a wifi adapter kicsomagolása

Készítettem egy videót erről a kis wifi adapter kicsomagolásáról, amit a fényképezőmhöz vásároltam.
Magyar nyelven eddig még nem találtam erről videót.

Azért volt szükségem erre, mert amikor utaztunk, várost néztünk, kirándultunk, én a Nikonnal fényképeztem, de ezeket a képeket akkor ott nem tudtam sem átküldeni senkinek, sem kiposztolni. Mindig elő kellett szedni a telefont is, és azzal is elkészíteni a képet, amit meg szerettem volna osztani valakivel. Vagy meg kellett várni, míg hazaérek, összedugni a gépet a számítógéppel, vagy egy kártyaolvasóval, (nem mindig ismerte meg a gépem a fényképezőt... régi már szegényke, na)

Szóval, megoldottam a problémát, és vásároltam egy ilyen kis "bizbaszt" :-)


Ez a kis szerkentyű még arra is jó, hogy telefonon keresztül tudjam vele irányítani a fényképezőgépemet. 
Eredetileg az volt a tervem, hogy ennek a működését is megmutassam, de aztán ezt elvetettem. Egyrészt azért, mert bonyolította a dolgot, hogy a telefonommal vettem fel ezt a videót, tehát kellett volna szereznem valamit a felvételhez, másrészt a telefonom automatikusan az otthoni wifihez kapcsolódott, ami lassította a dolgot. 
Úgyhogy inkább csak leírtam, hogy mire jó.
Amúgy meg azt gondolom, hogy az egy nagyon egyszerű kis alkalmazás, és aki letölti, egyből tudni fogja a használatát.  

És a magyar nyelvű használati útmutatóban is leírnak mindent érthetően.

Tehát ennyi a videó, nézzétek meg, akit érdekel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése