2019. június 13., csütörtök

A szétszedhetetlen Moulinex konyhagép

Itt írtam az ezzel kapcsolatos első problémáról: Speciális csavar

Az a helyzet, hogy második nekifutásra végre sikerült ehhez való csavarhúzót, (vagyis bitfejet) szerezni (köszi Praktiker!), tehát az első problémán sikerült túllépnem.

Igen ám, de itt nem ért véget a történet. Sajnos, nincs róla fotó, így csak elmesélem.

Szóval, sikerült végre eltávolítanom a gép alját, ott viszont egy fémlemez borítás fogatódott. Annyit láttam, hogy a motor szépen meghajtja az ékszíjat, a másik vége, (amiről valószínüleg leesett) az nem hozzáférhető. Ékszíj nem laza, a látható fogaskerék rendben. Viszont innen nem tudtam tovább lépni.
2 csavar volt, azt kiszedtem, de a másik végén még mindig szorosan fogta valami.

A csavarokat belülről csavarozták, ehhez viszont el kellene távolítani a gép tetejét, de az nem sikerült.
Annyit értem csak el, hogy a látható csavarokat kiszedtem és ezzel hozzáfértem az elektronikához, de arra most nem volt szükségem.
Lefelé még mindig el volt zárva minden.

Több csavar nem volt. Amiről úgy gondolnám, hogy leszedhető, az nem mozdult. ketten is próbáltuk lehúzni, leszedni, de nem moccant. Kerestünk kipattintható részeket, de nem találtunk. Próbáltam csavarhózóval körbe feszegetni, de alatta sem volt kipattintható rész. Próbáltam kiütni a forgó részt, de az sem mozdult. Csak törni lehetett volna, de azt meg nem akartam. Forgattam, nézegettem, de sehol egy csavar, vagy egy műanyag, ami fogná, és ami előrébb vinne.

Tehát itt megállt a tudományom.

Nem tudom, miért csinálják ilyen szétszedhetetlenre ezeket a kisgépeket. Sose ment könnyen, de így még nem jártam, hogy félúton fel kellett adnom.

Amúgy ilyen gépről van szó. (ez nem az enyém, ez egy neten talált kép) És a jobb oldali rész nem forog.


Azt hiszem, gezdek beletörődni, hogy lesz egy új gépem :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése