2020. január 6., hétfő

Light box feliratok


Már régóta szerettem volna egy ilyen light boxot. Csak mert teszik.
Sikerült beszerezni egyet, egy nem túl nagyot, éppen olyat, aminek még találtam helyet a polcon.

Elsőnek kiírtam, hogy "SWEET HOME" Erre pár nap múlva B. mint valami kis manó (vagy mint a nyomda ördöge) :-) összekeverte a betűket:


Ezután nem sokkal átírtam, mivel reggel, amikor felkeltem, egyből oda néztem, és szívesebben láttam napindítónak ezt a feliratot: 

"HAVE A NICE DAY"

Aztán megint B. alkotott, mégpedig ezt:

                                     

Azután pedig ezt:

Ezután már én írtam át. Hogy miért? Talán azért, hogy jelezzem, menjen el időben aludni, és hagyjon engem is :-)
Most ez van kint:

És hogy meddig?
Azt nem tudhatom, mert bármikor jön egy ötlet, egy sugallat... és már írjuk is át. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése