2021. október 22., péntek

D4850 - Bőr bizonytalan és ismeretlen viselkedésű daganata - 1.

2021. szeptember

Tehát, megjelentem a bőr szakrendelőben, az előírt időpontban. Előre nem tudták megmondani, hogy ki fog rendelni. Kattogott a fejemben, mit fogok csinálni, ha a régi kedves T. Doktornő fog fogadni, menjek be, hátha többet tud azóta, vagy be se menjek, és kérjek új időpontot, máshoz...

Na, azért bejutni sem volt annyira egyszerű. Először is, egy kiírás fogadott, hogy szigorúan csak az időpontom előtt 20 perccel mehetek csak be az épületbe.

Utána ki kellett állnom egy sort, ahol kitöltöttek egy coviddal kapcsolatos kérdőívet, és lázat mértek. Majd be kellett állnom egy másik sorban, ahol le kellet adnom a papírt, és jelentkeznem, hogy hova jöttem. Ekkorra már bőven eltelt a 20 perc, és én már az időpontomon túl voltam, de gondoltam, ez nem az én hibám. (itt azért meg kell, hogy jegyezzem, hogy trükkös és fegyelmezetlen emberek próbáltak tolakodni, előrébb jutni, jellemzően nők, és jellemzően nyugdíjas korúak. Pl. a kiírás szerint nem jöhetett kísérő, de mégis bejöttek ketten, és az egyik még az első sorban állt, a másik meg sorra került a második sorban, vagy legtöbbször be se állt az első sorba, elsurrant mellette, és beállt a másodikba, de itt meg kérték a papírt, amit az elsőnél adtak, erre odamentek soron kívül persze, de addig az egész második sor állt, amíg ő megkapta a papírját... és ezt eljátszották többen is...)

Mikor végre bejutottam, megkérdezték, hogy kihez szeretnék menni (de jó, ez pozitív dolog) én meg mondtam, hogy mindegy nekem, csak légyszi, a T. Doktornőhöz ne. 

Jól jártam, Főorvoshoz kerültem. Be is hívtak, hamar, soron kívül. (ugyebár az időponton már túl voltunk...) A Főorvos kedves is volt, határozott is. Megnézte rendesen a sebemet. Azt mondta, hogy ez sajnos, egy bazalioma, mégpedig a csúnyább fajtából. (amit én is sejtettem, hogy az a netes kutatásaim alapján) Elmondta pontosan, hogy mi ez, és még mi az amit erről tudni kell. És a kezelése: nincs más módszer, ki kell metszeni. Minél hamarabb. Elküldeni szövettanra. Aztán majd meglátjuk.

Megnézte alaposan az első "sebemet" is, ami most éppen csak halvány folt volt. Azt mondta, sajnos ez is egy bazalioma, ezt is ki kell vágni.

Adott beutalót, elmondta pontosan, hogy hova kell mennem, és majd ha megvannak az eredmények, akkor hívjam őket.

Nem voltam boldog a diagnózistól, de teljesen más hangulatban jöttem ki a rendelőből, mint az előző alkalommal. 

Felhívtam az arcsebészetet, kértem időpontot. Október elejére kaptam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése