2021. október 23., szombat

D4850 - Bőr bizonytalan és ismeretlen viselkedésű daganata - 2

 2021. október eleje

Tehát kivártam az időpontomat, és megjelentem a szakrendelőben. A bőrgyógyászaton a Főorvos azt mondta, hogy valószínűleg azonnal el is végzik majd az eltávolítást.

Hát, nem teljesen így történt. 

Behívtak a rendelőbe, kedvesek voltak. Az Orvos megnézte, milyen elváltozásokról van szó. Főleg a régebbit nézte, az új sebbel annyira nem foglalkozott. (pedig az lett volna a sürgősebb, mert csúnya is volt, meg nedvező) 

Azt mondta, hogy ezt helyi érzéstelenítéssel nem lehet megoldani, elmondta pontosan és részletesen, hogy miért nem. Lényeg az, hogy mivel biztonsági zónával kell kimetszeni, ezért túl nagy lenne a seb, és egy akkora sebet nem lehet úgy összehúzni, mint egy kis vágást. Ráadásul sokkal fájdalmasabb, mint amit helyileg el lehetne érzésteleníteni. Tehát, műtő, altatás. 

Persze, ehhez előtte meg kell csinálni egy rakás vizsgálatot. 

Azért annyit még megkérdeztem, hogy esetleg ezt a másik, kisebb sebet nem-e lehetne most eltávolítani helyi érzéstelenítéssel, ha már itt vagyok, és lélekben rákészültem.

A válasz: -Majd együtt a kettőt.

Hát, jó. 

Addig is éljek egy nyílt, nedvező sebbel az arcomon.

Új időpont: november vége.

Kaptam egy új ambuláns lapot, amin már nem szerepel a 2-es számú elváltozás. Valahogy lemaradt róla....  Úgy látszik, nekem kell jobban odafigyelnem, hiszen mégiscsak az én arcomról van szó.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése