2008. július 9., szerda

Bosszúságok napja

Azzal kezdtem a napot, hogy megnéztem a hajnali sms-eimet, amit a bankom küld. Már teljesen immunis lettem ezekre a hajnali csipogásokra. Jönnek sorban a terhelések, csak a pénzemet szedi mindenki :-( Megszoktam...
Na, de az egyik tétel láttán igencsak hamar kiment a szememből az álom! Azt írja, hogy hitelkeret megújítás, 2500 ft. Nem tudom, kedves bankos ügyintéző hölgyike nem-e ébredt sűrű csuklással, mert én aztán szidtam még a hatodik felmenőjét is, és nem éppen szalonképes szavakkal.
Történt ugyanis, még tavaly, amikor ezt a rohadt hitelkeretet megkértem, hogy szépen előadta magát, hogy persze, meg kell igényelni, még akkor is, ha nem használom esetleg, meg persze, ki kell használni, hogy most ingyenes az elbírálás, meg jó, ha ott van tartalékba, meg ilyenek. Azt egy büdös kanyi szóval nem említette, hogy ezt évente felülbírálják, és akkor bizony keményen ki kell csengetni érte a lóvét. Ha ezt nem hallgatta volna el, akkor lehet, azt mondom, kösz szépen, de ennyit nem ér nekem a hitelkeret, majd szépen nyújtózkodom, ameddig a takaróm ér.. Nem véletlenül bombáznak állandóan hitelkártya igénylő levelekkel, meg magával hitelkártyával is, amit csak aktiválni kell, potom 4000 ft-ért, na ezek a hiteles levelek úgy repülnek szépen a kukába, éppen csak papírrepülőt nem hajtogatok belőlük. Egyébként meg van nekem tartalék hitelkeretem a másik banknál, amit szintén felülbírálnak évente, de az valahogy nem kerül semmibe. Mármint a bírálás. Mondjuk nem is használom, de azért van.
Úgyhogy ezt a hitelbírálati díjat már megette a fene, de beleírtam a telefonomba, emlékeztetőnek, 2009 jún-ra, hogy el ne felejtsem ezt a drága hitelkeretet lemondani. Tőlem még egyszer ne merjenek ezért pénzt levonni, mert tudom, hogy erre megy ki az egész, hogy a jóember úgyis elfelejti.
----------------------------------------
 Második. Reggel bejöttem, szétnéztem, és szomorúan láttam, hogy amire a munkatársamat tegnap kétszer is megkértem, hogy rendezze, sajnos, nem csinálta meg. Csak egy vállrándítást kaptam, ami olyasmit jelent, hogy tojok rá :-( Ilyenkor azért felmegy bennem a pumpa, mert én nem szoktam feleslegesen jártatni a számat, elmondom egyszer, max. kétszer, de utána a főnökének szólok, és majd ott magyarázkodhat. A végén meg úgyis meg kell csinálni amit kérek, legfeljebb egy másik munkatársnak lesz pluszmunkája emiatt.
------------------------------------------
Még nincs vége. Beléptem egy régi honlapomra, hogy leszedjek róla néhány fotót. Namost egyrészt sehol sem találtam, a kereső nem dobta ki. Végül eszembe jutott a címsor, így végre sikerült megtalálnom. Igen ám, de a képeimet nem tudtam  megnézni, mert valami vackot le kell tölteni hozzá, és felhasználónevemmel sem tudtam belépni, mert ideiglenesen le van tiltva.
Azt hiszem, fogalmazódik ezzel kapcsolatban egy szép kis levél a webmesternek, miszerint mi az, hogy korlátoznak, ugyanis egyrészt semmi értesítést nem kaptam, hogy bármi gond lenne, másrészt pedig fizettem a szolgáltatásért, amiért cserébe webhelyet kaptam, időkorlátozás nélkül. Na, akkor meg nehogy már letiltsanak a saját oldalamról!
----------------------------------------------
És még csak fél tíz van!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése