2008. július 9., szerda

Kreatív sztori

Kezdődött azzal, hogy az általános iskolában rajzból, és gyakorlati foglalkozásból 5-ösnél rosszabb jegyem sosem volt. (csak jobb :-)) Ráadásul ez volt a két kedvenc tantárgyam.
Nagyon jó rajzok készültek akkoriban, mondhatnám, tizenévesen számottevően jobban rajzoltam, mint most. (sajnos)
Ezután nagy divat volt a makramé, majd a kötés-horgolás. Természetesen ki sem maradhattam belőle.
Utána jött a varrás. kizárólag csak gyerekruhákat varrtam, főleg a saját gyermekemnek, és mellette beesett egy-egy "ó nekem is kell ilyen" megrendelés.
Utána rááltam a sapkák gyártására. rövidgatyóMég most is a kezembe kerül néhányszor valami maradék anyag, és kipattan a fejemből a szikra, és gyorsan nekiállok, megvarrom. Pontosan így készült ez az alábbi kis rövidgatyó, maradékból összeállítva.
A varrás után jött az új mánia, az üvegfestés. Na, akkor mindenütt üveglapok, meg festékek voltak szerte-szét a lakásban, nem is beszélve a száradó képekről.
Az üvegfestést akkor kezdtem el hanyagolni, amikor a kisfiam olyan korba lépett, amikor mindenhez hozzápiszkált, és ekkor már nem lehetett mellette nyugodtan dolgozni. Főleg nem üvegekkel, és festékkel.
Ezután nekikezdtem a dekorációs falfestésbe, nem túl bonyolult, viszonylag egyszerű, és mutatós fugurákat festettem. A kedvencem a micimackós. Jó néhány szobában nézik a gyerekek az én munkámat, már ha a kedves szülők azóta le nem festették :-))
Belekóstoltam a selyemfestésbe is, két díszpárnáig jutottam, és a gyöngyfűzésbe is, készült jó néhány ékszer és gyöngyállatka.
A barátság karkötő készítését is megtanultam, bár kissé türelemjáték, de szívesen foglalkoztam vele egy időben, mert nagyon mutatós lett a végeredmény. Még be sem fejeztem az egyiket, már jött a következő mintára az ötlet.
Később jött a dekoupage, ami szintén jó szórakozás, és nagyon klassz dolgokat lehet így készíteni, viszonylag egyszerűen.
Emellett öntöttünk gipszet, és festettünk, készítettünk hűtőmágnest, közösen a gyerkőcökkel.
(ezekről mind-mind szerettem volna képeket mutatni, de sajnos, nem férek hozzájuk, egyelőre)
Most a mozaikkészítés tetszett meg, de nagyon. Azt hiszem, ez lesz a következő dolog, amit kipróbálok. Fantasztikusan jó dolgokat lehet összerakni ezekből a kis kockákból. Csak még azt nem tudom, hogy hová fogom pakolni az eszközöket, meg az ehhez használatos dolgokat. Ugyanis van egy nagy szekrény, amit kineveztünk kreatív szekrénynek, és ez telis-tele van dobozokkal, nyersanyagokkal, alapokkal. Néha úgy érzem, már egy külön szoba kellene a mániáimnak.
De ha egyszer úgy szeretek alkotni!!
-------------------------------
Néhány fotót meg lehet nézni a képtáramban, itt: http://kreativ.simsi.fotoalbum.hu/
Sajnos, a régebbi fotók a régi számítógépemen "nyaralnak" de még az idén megkísérlem hazahozni őket :-) és akkor meg tudom mutatni. Most ennyit találtam meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése