2008. július 11., péntek

Műértés

Olvastam a múlt heti Nők lapjában Gross Arnoldról, és valamiért nagyon megfogtak a képei. Egyszerűen tetszenek. Ez a színvilág, ez a bohókás, kacskaringós, részletgazdag grafika nagyon közel áll az én hangulatvilágomhoz, szóval, az egész olyan jól van összerakva. Tetszik, na.
Kíváncsi lettem a többi alkotására is, így rákerestem a neten. Találtam is sok szép rajzot. Gyermek persze elmaradhatatlanul odabújt hozám, és velem együtt nézte a grafikákat. megkérdeztem az egyik képnél, hogy mi a véleménye, tetszik-e neki. Erre gondolkodott egy kicsit, szemlélte a képet, mint egy komoly műelemző, majd megszólalt: -Egész jó.
Ezután a következő képnél ugyanezt eljátszotta, mármint hogy hosszasan nézte, és kis idő múlva kimondta a véleményét: -Hmm. Nem rossz.
És visszament az autóihoz.
:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése