2008. december 8., hétfő

Mikulás diszkó

Volt ám a suliban  Mikulás diszkó a múlt héten, még a Mikulás is táncolt. (egy kicsit, az elején) Külön volt megtartva a kicsiknek (1-2 oszt.) a nagyoknak (3-4 oszt) és persze a felsősöknek.
Kicsit hamarabb mentem a gyerekért, még ment a tánc. Meglestem ám a bulizó ifjakat, bár nem mondhatnám, hogy a sötétben túl sokat láttam. Táncoltak. Persze, volt néhány kölyök, aki rohangált, nekik az volt a buli, nem a tánc. Jól le voltak izzadva.
Különben meg büszke vagyok a fiamra, a tanító néni megdícsérte, hogy sorra kérte fel a lányokat táncolni.
Persze, mert előző nap a gyerek izgult, hogy mit fog ő csinálni abban a diszkóban. (ne felejtsük el, ez volt az első igazi bulija!) Szóval mondtam neki, hogy kérje fel a lányokat táncolni. -És ha nem akar? -kérdezett vissza a gyerek. -Akkor legyen az az ő baja, te meg kérjél fel egy másik lányt -mondtam neki.
Utólag kiderült, ez a veszély nem fenyegette, mindegyik lánnyal táncolt egyet. A lányoknak is tetszett a dolog, -így mesélte a tanító néni - lényeg az, hogy jól érezték magukat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése