2010. november 25., csütörtök

Aldi

Egyébként szeretem az Aldit.
De miért van az, hogy akkor kell felmosni, amikor még tele van vásárlóval? (18.30-kor)
Ráadásul felmosás közben zargatják a vásárlót, -elnézést, arrébb állna, hogy el tudjak menni?- egyszerűen nem hagyják nézelődni.
Amikor először voltam útban, udvariasan arrébb léptem, kosarat elhúztam. Majd visszaléptem a frissen mosott kőre, mert ki kellett vennem a mélyhűtőből az árut.
Másodszor a zokniknál kerestem méretet, akkor voltam útban. Akkor már kissé türelmetlenebb voltam.
De amikor már harmadszor is útban voltam, akkor elegem lett, és otthagytam őket a francba. Hagy takarítsanak kedvükre. Üres boltban amúgy is könnyebb.
Pedig egyébként tényleg szeretek oda járni.
Csak ez most valahogy nem volt normális.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése