2010. november 20., szombat

Ismét fürdőszoba

Közel egy éve kezdtem el gondolkodni a fürdőszobán....Mondtam, hogy jó sokáig fog tartani :-))
Mára eljutottunk odáig, hogy a burkoló szakember felmérte a terepet. Ill. a csempés részét.
Igaz, már szakembert sem volt könnyű találnom, mert igencsak rigojás vagyok az összedobált, és egyéb kontár munkákra. Egy szakember értsen ahhoz, amit csinál, és azt csinálja igényesen. Túl nagy elvárás? Ja, és persze, kérje el a megérdemelt munkadíját -ha rendesen dolgozik, akkor megérdemli - de nem kérjen a világba, és főleg, ne nézzen hülyének, csak azért, mert én fizetek.
De találtam valakit, több ismerősnek is dolgozott, és nagyon meg voltak vele elégedve, azon kívül a weblapján s láttam, hogy ennek az embernek bizony van fantáziája ahhoz, amit csinál. Tehát őt kértem meg, hogy vegye majd kezelésbe az én kis vacak fürdőszobámat is.
Megtette. Nagy vonalakban megbeszéltük, mit szeretnék, ő pedig mért, számolt. Még a vízvezetékszerelővel kell egyeztetni egy-két dolgot.
Aztán majd jön. Mondjuk, annyira nem sürgős...ha egy évet tudtunk várni, akkor mit kapkodjak.
Jövő héten megyünk csempét venni. Happy day!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése