2012. június 18., hétfő

Futás és fogyás tapasztalatok

Ezt már régen meg akartam írni. Igazából a tavalyi év tapasztalatai.

Korábban az erdőben futottam, egész jó tempóban. Formálódtam, izmosodtam, kényelmesebbek lettek a nadrágjaim - viszont a mérleg szerint egy dekát sem fogytam.

Tavaly az erdőből áttértem a sportpályára, pontosabban egy rekortán borítású futópályára. Ugyanúgy, heti 2-szer futottam, mint korábban.

Találtam két futótársakat is, akikkel szívesen mentem. Eleinte furcsa volt, hogy az ő tempójuk sokkal lassúbb volt, mint amit addig én megszoktam, de alkalmazkodtam hozzájuk. Futás közben beszélgettünk, néha leálltunk, sétáltunk, majd újra futottunk. Néha úgy éreztem, nekem meg sem kottyan ez az egész. A 4 km lefutása kb. 50 percig tartott. Mégis inkább velük mentem, mert jól éreztem magam a társaságukban. Eleinte beiktattam még néhány erdei futást is, egyedül, a saját tempómban, de később maradt ez a lassú iram.

És ekkor elkezdtek olvadni rólam a kilók. Hetente kb. fél kilo lement rólam. Tavaly, nyár végére 10 kg-al lettem kevesebb. (és két számmal kisebb nadrágméretem lett)

Az étrendem különösebben nem változott, ettem, amit megkívántam. Viszont érdekes módon, nem kívántam pl. a teavajat a kenyérre. Nem kívántam a zsíros, szalonnás ételeket, mert nehéznek éreztem a futás után. Sokszor ettem viszont meleg szendvicset, gombát, grill husikat, és sok-sok görögsalátát, és joghurtot. Biztos vagyok benne, hogy ez is hozzájárult a fogyásomhoz, viszont az a legfontosabb, hogy egyáltalán nem éheztem közben.

És ami a legjobb, a kilók azóta sem jöttek vissza :-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése