2012. június 28., csütörtök

Samsung SC6145 porszívó

Végre van egy jó porszívónk, a régivel már nagyon kínlódtunk. Nem lehetett tovább halogatni a vásárlást. Szembejött velünk ez az erős kékség, egy jó kis akcióban.


Igaz, én először egy gyönyörűszép fehéret nézegettem, de összehasonlítva ezzel kiderült, hogy egyáltalán nem tud többet, ráadásul a fehér több áramot fogyaszt, és némileg drágább. Csak a színe volt az, ami mellette szólt, de hát nem tökmindegy, hogy egy porszívó milyen színű????
Első látásra eléggé vadnak találtam ezt a kék színt, de a teljesítménye megfelelt, és a formája tetszett. Második látásra már a színe is tetszik.

A ciklon előszűrő pedig kimondottan jó találmány, tetszik, hogy szinte az összes kosz oda gyűlik össze, és könnyű kiborítani, kitisztítani. Eleinte gondolkodtam a porzsák nélküli porszívóm, de kissé utánaolvasva, tapasztalatokat kérdezve, hamar letettem róla. Annyira nem tűnt jónak. Közben megismertem az előszűrőt, és előnyeit, végül ilyen porszívó lett a befutó.

Most már szívesen veszem elő a porszívót, nem nyűg, hanem öröm vele a takarítás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése