2012. június 15., péntek

Futóblog ismét -egy kis összefoglaló

Azért, hogy nem írtam erről, az nem jelenti azt, hogy abbahagytam volna a futást.
A tavalyi évről majd külön posztot szeretnék, -érdekes tapasztalatokkal.

Tavaly az erdőből áttértem a futópályára.

Télen egy fitneszterembe jártam, futópadon futottam.

Tapasztalatok:
Futás helyett jó, de nem az igazi. Először is, valahogy nem éreztem otthon magam a fitneszteremben. Pedig rendesek voltak, segítettek, a gépek is jók voltak. Nem voltak pichák, volt a korosztályom is, sőt idősebbek is .... és mégsem. Csak a futópadot használtam. Mindig volt szabad gép. Körbe-körbe tükrök voltak, láthattam a mozgásomat.  Nézhettem közben a TV-t. (előttem futó jó pasik fenekét vádliját) Lefutottam viszonylag könnyedén 5-6 km-eket.

De amikor leléptem a futópadról, nem éreztem magam alatt a talajt. Meg kellett kapaszkodni, hogy el ne essek, hülye érzés volt. Nem volt igazán hely a bemelegítésre, nyújtásra. Úgy vettem észre, hogy az ide járó emberek ki is hagyják ezeket. Igaz, sokan fele annyi ideig futottak, mint én. Nem nagyon szerettem az öltözős öltözködést sem, télen egyébként is sok a cucc. Vigyázni kellett, hogy vizes hajjal ne menjek ki, = sapka.

Alig vártam már, hogy kijöhessek a szabadba. Mégis csak ez az igazi!!!
Valahogy ez az edzőtermi életforma egyszerűen nem az én közegem. De egynek jó volt. Hogy szinten tartsam magam, ahhoz meg teljesen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése