2014. február 20., csütörtök

Spinning

Mert kellett valami futás helyett, télen. Mert ezen a télen valahogy nagyon ellustultam.

Igen, nálam a futás csak óraátállítástól óraátállításig megy. Mert akkor van világos munka után. Akkor van megfelelő hőmérséklet.

És télen?

Sokáig semmi rendszeres mozgás nem volt télen, csak időnként szánkó, korcsolya.

Tavaly erőt vettem magamon, és eljártam egy fitnesz terembe, futópadon futni. De ez valahogy nem volt az igazi. Meg valahogy az edzőterem sem az én világom.... Nem tudom megmagyarázni, valahogy idegennek érzem magam ott. Pedig kedvesek voltak, segítettek, ha kell. Nem éreztem kinézve magam... és mégis. Lejárt a bérletem, és nekem nem akarózott újat venni.
A futópad is... nem rossz, nem rossz, de teljesen más, mint a rekortán.

Az idén valahogy kitaláltam, hogy mi lenne, ha kipróbálnám a spinninget. Amúgy is szeretek biciklizni...
Na a spinning az bejött. (mármint a futópadhoz képest) Hiába fitneszteremben van az is, de valahogy mégis jobban éreztem magam a külön teremben, csupa tekerő ember között. Ráadásul nem is voltunk annyira sokan.
Tetszett a zene, az, hogy nem volt egyhangú, megdolgoztatott, de ha úgy éreztem nem bírom, visszább vehettem a tempóból, és lassabb szakaszoknál lazító hatású volt. Tetszett a sötétség, a gyertyafény (stresszoldáshoz) tetszett az edző közvetlensége, tetszett a mozgás, hogy magamnak szabályozom az erősségét.... hamar eltelt az 1 óra.
Utána teljesen úgy éreztem magamat, mint egy jó kis futás után.

Persze, az első alkalom kemény volt. Az első öt percben átsuhant az agyamon, hogy én ezt nem fogom végig bírni. De aztán belejöttem. A végén pedig csodálkoztam, hogy máris vége? Még tekertem volna...

Természetesen volt az elején bemelegítés, és a végén nyújtás.

Szóval, teljesen rendben van. Másnap pedig nem is volt olyan szintű izomlázam, mint amilyenre számítottam.

Azt hiszem, ez lesz az én téli sportom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése