2014. február 26., szerda

Virslis lábtörlő

Eléggé érdekes párosítás ez, mármint a virsli és a lábtörlő.

Erre az érdekes péksütire valahol a neten találtam rá, és elhatároztam, hogy megsütöm. Egyszerűnek, és ötletesnek tűnt, és jól nézett ki.

  (képet nem tudok mutatni, de itt rengeteg található, nagyon sokan megsütötték már) Innen lehet választani.

A tésztája egyszerű, kelt tészta: 50 dkg liszt, fél pohár joghurt, tej kb. 150 ml, 10 dkg rama, 2 dkg élesztő, 1 ek. cukor, 1,5 kávéskanál só. Ha megkelt, nyújtani kell, hosszába felvágni, és belefűzni a hosszában félbevágott virsliket. tetejére reszelt sajt, és mehet a sütőbe, 200 C, 20 perc.

Na, nem is ez a lényeg, hanem amikor B. kérdezte, mi lesz a vacsora, mondtam neki, hogy virslis lábtörlő, nézze meg a konyhában, nemsokára kihűl, és lehet enni.

B. kiment, majd visszajött, és kicsit eljátszotta a felháborodást: -Mit csináltál azzal a drága virslivel??? Én azt hittem, sima virsli lesz a vacsora, nem ilyen lábtörlőzött...

Aztán persze, bevágott belőle 3 nagy szeletet.
El is fogyott az összes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése