2010. március 13., szombat

Fürdőszoba tervek

Ez a fürdőszoba tetszik. Nem tudom, honnan szedtem....A mosdója különösen jó Sajnos, még "élőben" nem sikerült összefutnunk.
fsz
Ez a zuhanypanel is tetszik, csak sajnos, elég drága. Nem tudom, mi kerülhet benne annyiban, de mindegy is, úgyse ilyet veszek. Csak tetszik.
welliswellis
Ez is tetszik, elég különleges, és valahogy közelebb is áll a pénztárcámhoz az ára. Csak éppen nagyon-nagyon kötött szín.
capricapri
Meg ez se rossz, így képen, de nem tudok ráakadni, hogy megnézzem, milyen a minősége valójában.
atollatoll
A zuhanypanel lesz az egyetlen luxus a fürdőszobában (majd...valamikor..) úgyhogy ehhez ragaszkodom :-))
Ráadásul még mindig a csempe színén gondolkodom. Ez a legnehezebb. Az egyik szép, a másik még szebb. Aztán meg rácsodálkozok egy olyanra, ami addig nem is tetszett igazán, de rájövök, hogy mégis.
Most ezek a favoritok: Zala-sevilla (sárga, narancs, bézs)sevilla
Zala-montanamontana
Zala-matrix (ezt még nem láttam élőben)matrix
Korall-Jázmin (ez szép, csak lehet, hogy mégis túl sárga)jazmin
Cersanit-Melodia (bézs-narancs de a bézs nekem inkább sárga)
melodiaez pont a dekorcsempe
Igazából tetszik a Zala-kendo is,kendo
csak éppen az óriás méretével hülyén mutatna az én picur fürdőszobámban.
/A csempés képek forrása: www.zalakeramia.hu, www.cersanit.com és www.korallfurdoszoba.hu/
Persze, ezek csak bemutató képek, más színekben, mint ahogy én szeretném. A csempecsaládokból a halovány, vaj, sárgás, bézs, vagy narancsos színeket néztem ki. Persze, a dizájn már elkészült a fejemben, mindenképpen függőleges lesz az elválasztás a két csempeszín között, és egy dekorcsíkkal is fel szeretném dobni. Aztán vagy beleviszek még egy harmadik - merész- színt, vagy dekort, az még a jövő titka. majd összeáll, amikorra össze kell állnia.
nem lennék jó lakberendező, az biztos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése