2010. március 10., szerda

Szülői

Még mindig ugyanaz a szülői ért., és még mindig ugyanaz a (hp) anyuka. Tanár néni bejelentette, hogy beindul a foci az iskolában, és a fiúk jelentkezhetnek. Ennek persze, az volt az előzménye, hogy korábban, másodikban már lehetett focizni járni, de az idén valamiért csak harmadiktól indult. Néhány szülő (másik osztályból) jelezte ezt, és ezért, második félévtől beindult a foci a másodikosoknak is.
Ennek, szerintem normálisan, örülni lehet, hogy van egy lehetőség, vagy ha valakit nem érdekel, akkor el lehet siklani felette.
Mégis, mikor a tanár néni megkérdezte, hogy esetleg érdekel-e valakit, a (hp) anyuka rögtön belnyávogott, hogy: -Minek? Már olyan felesleges erre a kis időreee...
Erre felment az agyvizem, és esküszöm nem szokásom rászólni senkire, de ezt már nem lehetett szó nélkül hagyni, és visszakérdeztem: -Miért felesleges? És milyen kis idő???
-Jaj, hát néhány hónap és itt az év vége... úgyse tudnak már ennyi idő alatt semmit megtanulni...
-És? -kérdeztem- akkor mozog a gyerek. Az miért baj? Inkább meg kellene köszönni a lehetőséget, nem?
-Jaj, hát az én gyerekem mozog így is eleget... -Ez volt a válasz.
Csak éppen azt nem értem, ha ő nem akarja a gyerekét focira járatni, akkor nem kötelező. De miért kell leszólni az egészet, főleg, hogy más szülő is beleszólt, hogy mi igenis, örülünk neki, hogy járhatnak, még akkor is, ha csak kis időre, és akkor is, ha nem igazolja le őket év végén a Bundesliga. Kit érdekel, hogy megtanul-e focizni, vagy csak mozog, és jól érzi magát? Az én fiam olyan boldog volt, amikor megtudta, hogy járhat focira, és nem ő volt az egyetlen fiú az osztályban, aki így gondolta. Szerencsére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése