2010. március 12., péntek

Sajtos tallér

Frissítve a 2013.03.12-es bejegyzés

Nemrég sütöttem sajtos tallért. Ez az a rágcsálnivaló, amiből az idegen sütésűt sosem szerettem igazán. Csak a miénket. Amit másnál kóstoltam, az általában olyan száraz volt, és jól megsütött, ráadásul a sajtot is mintha kispórolták volna belőle. A miénk meg olyan puhább, sajtosabb. Ha vittem oviba, iskolába, mindig hamar elfogyott. Itthon ugyanúgy. Süthetnék gyakrabban is ilyet, de egy kicsit kell vele vackolni. Volt, hogy befogtam a gyerkőcöket is, de kb. a felénél megunták a golyózást. Merthogy ott kicsike golyókat kell készíteni.
Ilyeneket:



Meg kell hozzá egy gép is, amivel kilapítjuk/sütjük.

Néha egy kicsit felragadnak, de az nem baj.


 És ilyen finom ropogtatnivaló lesz belőle:


képek frissítve 2016.03.13.
Frissített bejegyzés itt: http://simsi-irasai.blogspot.hu/2016/03/sajtos-taller-frissitve.html



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése