2010. március 11., csütörtök

Karácsonyi ajándék

Nem...., nem vagyok időzavarban :-)) csak éppen ma megkaptam az egyik karácsonyi ajándékomat.
Na, hogy érthető legyen, kaptam vásárlási utalványt is, ajándékba. De mivel a karácsony utáni, és a januári időszak az olyan, hogy le vannak rabolva a polcok, nincs igazán jó választék, így kicsit pihentettem az utalványt. Na, meg amit kinéztem magamnak, vártam, hogy hátha akciós lesz. És lett! Ezen a héten. Így hát eljött az ideje, hogy megvegyem. Így lett nekem márciusban Karácsonyi ajándékom!
Amúgy egy melegszendvics sütő. a régi tönkrement, hiányzott nagyon. Ez az új kisebb is, mint a régi, meg könnyebb is, meg formásabb is, meg kevesebbet is fogyaszt, de ugyanannyi idő alatt süti meg a szendvicset, mint a régi.
Remélem, ez is bírni fogja legalább 20 évig :-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése