2016. április 21., csütörtök

Trochanter bursitis - az én történetem - 4. rész

Szóval ott tartottam, hogy nem javult, nem romlott, viszont sétálni sem bírtam, csak max. 200 m-t egyszerre, és onnan már erősödött a fájdalom a csípőhajlatomnál.

Ráadásul észrevettem egy érdekes új tünetet, olyan fura érzés volt esténként a bal lábamban. Nem zsibbadt, csak olyan fura érzet. Ráadásul a combom hátsó részén is elkezdtem enyhe fájdalmat érezni, térdig, kb. az ishiás ideg vonalán.

Mivel nyilvánvaló, hogy ez magától nem fog már javulni, ismét kértem egy időpontot az ortopéd szakrendelésre. Most hamarabb, úgy kb. 3 hét múlva be is jutottam. (igen, protekcióval, azért volt ilyen gyors) :-) (ekkor már december elején jártunk)

Rengetegen voltak, és megint csak hülyén éreztem magam a sok rossz állapotú ember között, és feltettem magamnak a kérdést, hogy mit keresek én itt? De hát én sem voltam 100%-os állapotban.
Bementem, mondom az orvosnak, hogy nem igazán javul, és kellene az az injekció, amit a múltkor említett. Jó, felírta, kiváltottam, 1 db ampulla Kenalog-ot, még ott helyben a gyógyszertárban. Visszamentem, beadta, bele a fájós pontba, és a környékére. Mehetek. Ennyi.

Nyilván, az egyébként is duzzadt bursába belefecskendezett pár ml folyadékot, az még jobban megduzzadt. Tehát jobban fájt, főleg mozgásra. Kifelé a rendelőből már éreztem, hogy mennyivel rosszabb lett. A folyosón le kellett ülnöm, aztán ott gondolkodtam, hogy vagy összeszedem magam, és továbbmegyek, vagy ott fogok ülni estig :-) mert ki tudja, mi lesz. Nem mondta senki, hogy mire számítsak, kb. mennyi idő alatt szívódik fel, terhelhetem-e vagy pihenjek... semmi.

Persze, mentem vissza a munkahelyre, mert csak úgy kiszaladtam. Természetesen nem sokat mászkáltam aznap, csak ültem.
Másnap még mindig rossz volt, fájt, korlátozott voltam a mozgásban. Harmadnap szintén.

Negyedik napra éreztem, hogy javult valamennyit.
Még mindig fájt, de valahogy többet bírtam már gyalogolni, mint korábban.

Ott, azon a helyen, ahová az injekciót kaptam, szép lassan meg is szűnt a fájdalom. Egy kicsit hátrébb viszont, ha enyhébben is, de megmaradt. Igen ám, de új tünet is jelentkezett, elkezdett fájni és görcsölni a farizmom egy része, és sokszor szabályosan éreztem, hogy meg vannak dagadva az inak. Mindez főleg estére jelentkezett, pihenésre javult valamennyit.

 folyt. köv

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése