2016. április 25., hétfő

Felvételi értesítőnk

Akinek most 8-os a gyereke, és általános iskolából tanulna tovább, annak nem kell elmagyaráznom, hogy ez mit jelent :-) Mármint a felvételi-továbbtanulás.

Most éppen a felvételi értesítő körül van egy kis mizéria.

Én úgy tudtam, hogy április 26-án küldik ki. De ez nem így van, hanem úgy, hogy április 26-ig. Nem mindegy :-)

A párom minden nap meg szokta nézni a postaládát. Pénteken valahogy ez kimaradt. Sok dolgunk volt, sietett, jött értem, mentünk ide-oda bevásárolni. Kb. 6 körül értünk haza.

Gyermekem azzal fogadott, hogy némelyik gyereknek már kiküldték az értesítőjét. Pont az E-Gimnáziumból, és a V-gimnáziumból.
Amelyekbe ő is jelentkezett.
Mondtam neki, hogy akkor menjen le, és nézze meg a postaládában, biztosan ott lesz az övé is.

Én, kis naív azt hittem, egyszerűen bedobják a levelet. Hát hogyne :-)
Gyermek felhozta az értesítőt, miszerint menjünk érte a postára. Ránézek az órára: negyed 7.
Fasza... a posta épp bezárt. Legközelebb hétfőn délután jutunk el.

Most addig izguljunk? egész hétvégén??? :-) Na neee.

Aztán addig-addig agyaltam rajta, amíg kilogikáztam, hogy nagy valószínűséggel felvették.

Mert ugye az E-gimiből jött az értesítő. Amit első helyen jelöltünk. A V-gimiből (amit második helyen) onnan meg semmi. Közben megnéztem a Z-gimit, ami 3-ik helyen volt jelölve, ők felrakták a honlapjukra a tájékoztatást, és oda nem vették fel. Megnéztem az S-szakközépiskolát, ami ugye 4-ik helyen volt jelölve, mint vésztartalék, és ahová az ideiglenes lista szerint simán be is került volna, (szintén a honlapon volt a lista,) de oda sem vették fel.

Tehát kizárásos alapon az E-gimi felvette, és ezért nem került már a lapja sem a V, sem a Z gimibe, és sem az S-szakközépbe.

Hurrá. Egyébként örülünk nagyon :-)

Azért majd ne felejtsem el átvenni az értesítőt a postán :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése