2008. augusztus 22., péntek

Újra iskolai cuccok

Folytatom.
Sárga póló van előírva tesiórára. Meg piros nadrág, de az nem gond, mert a lányomé még kitűnő állapotban van, így megörökölte az öccse.
Pólóból viszont csak kínait kaptam volna. Ezt nem vettem meg, mert vékony az anyaga, és az első mosás után elveszti az alakját, év végére pedig úgy nézne ki, mint egy törlőrongy. Valami jobb minőséget kerestem, ami bírja a mosást, meg a gyűrődést. A fibrit láttam volna megfelelőnek, de vagy a színe, vagy a mérete nem volt megfelelő. Már lassan ott tartottam, hogy meg kell vennem a kínait, hogy legyen a gyereknek pólója, amikor a nagy írószerben rátaláltam a majdnem megfelelőre. Ezt ők készíttetik egy céggel, direkt szín szerint rendelve, mert tudják, hogy melyik iskola milyen színűt kér, és tudják, hogy az a szülő, aki nem kéri a kínait, milyen nehezen talál megfelelőt. Ez az írószeres póló sűrűbb anyagból van, és igényesen meg van varrva. Kétszer annyiba kerül, mint a kínai, és fele annyiba, mint a fibri.
Az meg már csak ráadás, hogy később a fibriből is rendeltek közben sárgát, a fiam méretében, és én meg nem tudtam megállni, hogy ne vegyek egyet. Ez amúgy is egy kicsit nagyobb, hiába egy méret, így jövőre, meg esetleg azutánra is meg van oldva a póló kérdése. 
Tornacipőt is itt találtam megfelelőt, ami nem kínai, hanem az a hagyományos, puha talpú, ami nekünk is volt annak idején.
Szeretem az ilyen rugalmas boltokat, ahol tényleg a vevő igényeit veszik figyelembe. Ez az írószer egyébként 5-ösre vizsgázott, egyrészt (majdnem) mindenük volt, több minőségben, és a kiszolgálás is nagyon rugalmas, a pénztárnál ha nagy a sor, egy ember odamegy, és diktálja, hogy mit kell beütni, egy másik táskába rakja, és számlát ír, ha kell. Így halad a sor. A kiszolgálásnál pedig a listával köröző szülőket megszólítják, hogy kér-e segítséget, persze, többnyire kér, így egy eladő kíséri, és pillanatok alatt összeszedik a listán lévő dolgokat. Mi is így vásároltunk.
Egyébként a tömegtől, meg a pénztárca apadásától eltekintve én bírom az ilyen nagybevásárlásokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése