2008. augusztus 11., hétfő

Üveggolyók

Adós vagyok még valamivel.
Bodzától kaptam az üveggolyókat.  Így hát nekigyűrkőzöm a feladatnak, és leírom, ami az ABC betűiről eszembe jut.
Most jöjjön...

A - alvás (már mondtam, hogy lusta dög vagyok)
B - Bence (ő a fiam)
C - cipő (kényelmes legyen, szeretek gyalogolni)
Cs - család (mint legfontosabb)
D - Dorka (ő a lányom)
Dz -  edzés (ez valahogy bennem van, mint a szóban a betű :-)
Dzs - Dzsem (ami jam, egyébként lekvár)
E - Eger (szép város)
É - éjfél (éjjeli bagoly vagyok)
F - falu (szeretem a hangulatos kis falvakat)
G - gép (mármint számítógép)
Gy - gyalu ("sihi-siklik a gyalu, dolgozik a marabu..." tudom ám tovább is)
H - hóember (szeretem azért a telet is)
I - iskola (kezdődik ...)
Í - írás (jó megörökíteni a dolgokat)
J - játék (a gyerekekkel játszani élményt ad, nekik is, nekem is)
K - kreatív (majdnem minden "vackolást" kipróbálok, és élvezem) 
L - labda (és labdajátékok)
Ly - lyukasztó (az egyik kalauz a fiam kezébe adta, hogy lyukassza ki ő a jegyet)
M - mozaik (az új mániám, a tervek már megvannak)
N - Népliget (Planetárium. Fradi pálya. Gyerekkoromban nagy élmény volt) 
Ny - nyár és nyaralás (mindkettő lételemem)
O - olvasás (újságot, könyvet, mindegy)
Ó - óra (horoszkópos órát festettem üvegre, ajándéknak készült)
Ö - Öcsi (a tesóm, aki nekem még mindik Öcsike, pedig van rendes neve is)
Ő - őz (jártam egy vadasparkban, ahol etetni és simogatni lehetett az őzikéket)
P - parkoló (a múltkor alig találtam a kijáratot a mélygarázsból)
Q - qqriq (melyik regényben is volt az a fiú, aki gyűjtötte a "q" betűs szavakat, úgy mint qtya, qnyhó, stb.)
R - rendőr (három szomszédom is az, az egyik motoros)
S - sör (lehet, hogy férfias ital, de én azért szeretem)
Sz - sziget (nem a fesztivál, hanem az igazi. Amit körbevesz a víz)
T - Tisza (a legközelebbi folyó, na meg Tisza-túra)
Ty - tyúk (csak ez jut eszembe)
U - utazás (még sok-sok helyre szeretnék eljutni)
Ú - útleírás (mások élményeit is szívesen olvasom)
Ü - üvegfestés (olyan jól néz ki a fényben)
Ű - űrhajós (de régen volt amikor Farkas Berci és Kubaszov elvtárs szétnéztek odafönt)
V - vonat (fiam szenvedélye a vasút, legyen az Thomas, modell, vagy igazi)
W - WC (kicsit felújítottuk, egy cicás poszter került a falra a hörcsögös helyett)
X - xilofon (volt nekem is, szép színes)
Y - ypszilon 
Z - zöldbableves (paprikás szalonnával, nyamm)
Zs - zsebszótár (utazáshoz nélkülözhetetlen)  

Szánom-bánom, de én bizony nem tudom még, hogy kinek adjam tovább. Ezt a kérdést szeretném nyitva hagyni, úgy, mint a kreatív blog jelölést. Nem felejtem el, és ha érdekes blogra akadok, ahol még nem jártak golyók, akkor odagurítom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése