2008. augusztus 23., szombat

Futóblog

Tegnap délután megint futónap volt. Egyre több időt igényel az előkészület, ugyanis mostanában a szúnyogok elleni OFF-os kenegetést sem lehet elhanyagolni. Rengeteg szúnyog van az erdőben. Amíg mozgásban vagyok, addig nincs baj, de mihelyst megállok, azonnal rámmozdulnak. Az Off némileg javít a helyzeten, de volt már olyan érzésem is, mintha valami extra vitaminnal kínálnám őket. A szúnyogok egyik csoportja simán-lazán rászáll az Off-al átitatott bőrömre. (meg a fülembe, meg a számba, mindenhol én sem fújhatom be magam...)
Naszóval, a szúnyogokat leszámítva egészen jó kis kör volt. Egyéni csúcsot futottam, (és nem a szúnyogok elől :-)) a 2 km - 11:47 alatt megvolt. Persze, meg is éreztem, és visszafelé, kellően elfáradva rávertem +1 percet. persze, ebben volt egy kis séta is, az a kis domb megint csak lépésben sikerült. :-(   2 km - 12:46
Ahhoz képest, hogy ilyen szúnyog-invázió van, meglepően sokan futnak. Mondjuk, engem is csak annyiban zavar, hogy nem lehet rendesen bemelegíteni, de főképp utána nyújtani...csak csapkodásokkal együtt megy.
Visszafelé kifogtam egy bringás családot, a kislány még nagyon bizonytalanul ment a biciklin, látszott, hogy most tanult meg két keréken. Nagyon kacsázott, és sokszor megállt. Sokszor, pont előttem. Ez annyiból volt rossz, hogy pont lelassított, de egyébként meg aranyos volt, ahogy próbálkozott, és tapasztalta a biciklit. A szülei jól tették, hogy ide hozták gyakorolni. Én is így tettem, amikor a fiam bringázni tanult.
A futó meg.... induljon később, ha el akarja kerülni.
Ez most így sikerült. :-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése