2017. szeptember 6., szerda

Bérletvásárlás ...avagy ma mindenki hülye???

Bérletet vásárolok a fiamnak. Nem Budapest. Persze kártyás fizetési lehetőség nincs.

Először is, köszönök, majd kérek egy bérletet, ami 2680 Ft-ba kerül. Tízezressel fizetek.
Erre (köszönés helyett) kissé idegesen, rámförmed az eladó: -Kisebb nincs??
Mondom szépen: -Sajnos, nincs. Hogy kissé oldjam a feszültséget, hozzáteszem: -Ha lenne, akkor higgye el, hogy azt adnám oda.
Erre jött a válasz: -Nem vagyok én abban biztos!
(sajnos a hangsúlyt nem tudom itt írásban visszaadni, olyan utálatos, lekezelő stílusban, hogy biztos hogy hazudok, mert ő tudja, hogy át akarom verni és pénzvátónak használnám őt, mindezt csak úgy ránézésre megállapítva)
Nem szóltam semmit, elsőre azt sem tudtam, hogy mit akar egyáltalán tőlem, erre kiszedi a fiókból az összes 10 és 20ezrest, és kibassza a pultra (üvegen belül volt persze)

Ránéztem, és kérdeztem, hogy én most ezekről mit tehetek?  És nyúltam a pénzemért, gondoltam akkor nem veszek most bérletet, megyek, felváltom valahol... de nem volt rá szükség. Kibaszta a kis forgó tányérra a bérletet, és a visszajárót is.

Mondom: -Köszönöm szépen, Viszontlátásra!

Reakció: -semmi. Néma csend. Köszönésre sem méltatott.

Gondoltam: -Kapd be :-)

Kicsit sok volt már az előző posztban említett flegma hülyegyerek után...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése