2017. szeptember 22., péntek

Lökéshullám terápia tapasztalatok - 2. kezelés

A második kezelésnél egy másik asszisztens/gyógytornász volt jelen, számomra sokkal pozitívabb benyomást tett azzal, hogy pontosan kielemezte a problémámat, és ezáltal sokkal gördülékenyebb volt a kommunikáció közöttünk, mint az előző esetben. (pedig azt sem tartottam rossznak, csak a mostani sokkal részletesebb, és ezáltal személyre szabottabb volt)

Megkérdezte, hogy hogy éreztem magam az első kezelés után.
Említettem a fájdalmat, amit a kezelés után éreztem. Ez teljesen normális reakció, mint ahogy itt is leírják az okát:
http://www.harmonia-centrum.hu/blog/mikor-lesz-eredmenye-a-lokeshullam-kezeleseknek/

A második kezelés is kellemesen érintett, ugyanúgy érzékeny volt a fájdalmas terület, de a kezelés alatt semmilyen fájdalmam nem volt.

Hazamentem, és tudtam pihenni utána. Most is, mint előző alkalommal 1-1,5 óra után jelentkezett a tompa fájdalom. Hideg borogatást tettem rá, és csak minimálisan mozgattam.

Reggel, ébredés után nem éreztem fájdalmat, viszont a kezelt terület sokkal forróbb volt, mint a többi. Ráadásul a második lépésemkor éreztem egy jó kis nyilallást.... az mondjuk annyira nem hiányzott...

Délelőtt kíméltam az ízületet, és hideg borogatást is kapott. Ez utóbbi jót tett.

Most a hétvége miatt 3 nap pihenő lesz a két kezelés között.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése