2017. szeptember 7., csütörtök

Dm-es korrektort vennék

Persze hogy a Dm-ben. Szeretnék venni, de nem veszek. Pedig van a polcon kitéve, 3 db is a nekem megfelelő színárnyalatból.

De nem veszem meg, mert annyira össze van mocskolva, hogy szerintem ember nincs, aki ezért pénzt ad.

Pedig ki van téve a teszter, de egyes hígagyú emberkék mégis az eladásra szánt termékeket bontogatják és próbálgatják. Aztán persze, nem veszik meg. Nem tudom, mennyi ész kell ehhez?
Így kb. olyan, mintha 4 db teszter lenne kitéve.

Persze, újat nem hoznak. Valahol érthető. A gép azt jelzi, hogy van 4 db készleten. És nem fogy. És ha valaki csak a gép előtt ül rendeléskor (ami valószínű) akkor azt látja, hogy nem viszik, van készlet, tehát nem rendel, amíg nincs belőle fogyás.
Ezzel szemben a polcon selejt áru van, ami nem is fog elfogyni teljes áron.

És a kör bezárult. Továbblépés nincs. A 22-es csapdája. Hónapokig fennállhat ez a helyzet.

Pedig ez nem jó sem az üzletnek, sem a vásárlónak. Nekik nincs bevételük, a vásárlónak nincs terméke. Max elmegy a konkurenciához, vagy választ másik terméket. Ez dühítő.

Mi lenne a megoldás?

Szerintem egyszerű: A polcon lévő eladhatatlan termékeket le kell selejtezni (készlet=0) majd az új árut egyszerűen le kell ragasztani cellux-szal, vagy akármivel, hogy ne lehessen felbontani, ha már gyárilag képtelenek normális fóliát rátenni, valamint egyes emberek nem ismerik a teszter funkcióját.

De nyilván, ezt nem én fogom megmondani, hogy mi legyen. Van ott üzletvezető vagy akárki, aki dönt ebben.

Nálam az lesz a megoldás, hogy megvárom míg az új üzletüket megnyitják, ott valószínűleg új árukészlet is lesz. Na ott vásárolok majd 2-3 db-ot, hogy legyen itthon tartalék, és legközelepbb ne kerüljek már ilyen patt helyzetbe, mint most. Ráadásul mind a két helyi üzletben ugyanezt tapasztaltam.

(az az igazság, hogy ragaszkodom ehhez a Dm She korrektorhoz, mert színben is, és minőségben is teljes mértékben megfelelt. Hiába mentem át a Rossmannba, és vettem, ott egy hasonlót, az a nyomába sem ér a Dm-esnek.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése