2021. december 4., szombat

D4850 - Bőr bizonytalan és ismeretlen viselkedésű daganata - 6

Na, ott tartottam, hogy vissza kellett mennem az arcsebészetre. 

Persze, itt is rengeteg ember. Nem is értettem mit keresnek itt még ennyien, hiszen még egy fél óra volt hátra az aznapi rendelésből. Hallgattam a beszélgetéseket, azt mondták, hogy 10-valamennyire volt időpontjuk, és azóta itt várnak. Mondták, hogy nincsbent orvos. Hogy az egyik elment műteni. (amit nem is értek, hogyha valaki be van osztva a szakrendelése, akkor miért megy el műteni?) A másik is elment valahova. 

Na, mondom, mi lesz itt, mindenesetre én várok, majd megmondják, mi lesz.

Később visszajött egy orvos, egy másik, mint a múltkor, én nem ismerem, fiatal, de hótt ideg, elkezdte befele hívni az embereket, persze, a hivatalos rendelési időnek már vége volt. A kijövő emberek reakciója nem volt túl bíztató, arról beszéltek, hogy nem túl kedves ez az orvos.

Jó 2 órás csúszással én is sorra kerültem, persze, hogy én voltam az utolsó...

Húú, hát tényleg türelmetlen volt az orvos, és kicsit lekezelő. Nemcsak velem, hanem a munkatársaival is. Én ilyet még szakrendelőben nem tapasztaltam. Én eddig mindig az összhangot éreztem orvos, és aszisztens között, kivéve itt. Ja, és közölte velem az orvos, hogy ez esztétikailag kifogásolható lesz az arcom a műtét után, magyarul, nem lesz szép. Hát köszi, nem nyugtatott meg. Mondta ő is a lebenytechnikát, ami azért kell, hogy ne álljon félre az orrom. Mondom, rendben, megértettem, elfogadom, hogy heges lesz, de eddig arról volt szó, hogy meg lehet viszonylag szépen csinálni. Na, és erre mondta, hogy "de esztétikailag kifogásolható lesz". (milyen szép megfogalmazás)

És akkor legyek nyugodt....

5 nap múlva legyek ott a kórházban.

Utána néztem, utána kérdeztem, és kiderült, hogy ez a doki szakmailag a csúcson van, de emberileg nem annyira.. Nem tudtam, hogy ő fog-e műteni, vagy az, aki először megnézte, vagy netán egy harmadik... erre nem tudtak választ adni, állítólag csak aznap, a műtét napján derül ki.

(Ja, és a papírról ismét lemaradt az 2-es számú elváltozás.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése