2021. december 17., péntek

D4850 - Bőr bizonytalan és ismeretlen viselkedésű daganata - 10

Kórház 2. nap

Szóval, aludtam egyet a kórházban, mert a mai napra tolódott el a műtét. 

Nem is halogatták, reggel már jöttek értem, és vittek (gurítottak) 

A műtétről csak annyit, hogy nem volt túl kellemes, de azért kibírható volt. Lényegében nem éreztem semmi fájdalmat. 

El voltam zsibbadva, mint egy fogászati kezelés után.

Később, amikor már ment kifelé belőlem az érzéstelenítő, na, akkor már igencsak éreztem, hogy fáj :-) Aztán szép lassan csillapodott...

Az a nap csak úgy eltelt. Feküdtem. Pihentem. Mást nem nagyon tudtam csinálni.

A reggelimet nem is ettem meg (beszélni se tudtam rendesen, nemhogy enni :-) ) az ebédből már kicsit ettem, bár érdekes volt, mert a szám még nem zárt teljesen, vigyázni kellett, hogy ne csorogjon vissza a leves :-D de azért megoldottam... és vacsorára pedig megettem a reggeli kajámat.

Kórház 3. nap

Reggelre már jobb lett, kaptam egy új kötést, majd vártam a papírjaimat, és a zárójelentést, hogy mehessek haza.

Szép idő volt, hazasétálam.

Meg kellett, hogy állapítsam, hogy ez a maszkos idő kimondottan jól jött most nekem, mert nem kellett egy nagy fehér kötéssel az arcomon feltűnösködni az emberek között. A maszk éppen jól eltakarta :-)

És már annyira nem is fájt.

Mondjuk, fogyókúrának is elég jó volt ez a 3 nap, mert 2 kg úgy lement rólam, hogy észre se vettem :-)

csak otthon csodálkoztam, amikor a mérlegre álltam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése