2010. május 25., kedd

303 könyv

Itt találtam. Nem számoltam meg, de biztos annyi...
Végignéztem.
Hááát.... kopp.
Én eddig azt hittem, hogy hű, mennyi könyvet olvastam. Meg hogy sok könyvet ismerek. Meg hogy ismerem a magyar írókat. Na, persze....
Ebből a listából 8 (!) könyvet olvastam el. (pontosabban 8 és felet, mert az egyikbe belekezdtem, de annyira nem kötött le, hogy a felénél abbahagytam)
Ebből a listából kb. 3 könyv van, amit terveztem elolvasni.
Van még néhány, ami így, külső borítóról, mondjuk úgy, felkeltette az érdeklődésemet.
Van 2-3 db, amibe volt szerencsém beleolvasni, és ez alapján biztos vagyok benne, hogy soha nem fogom kézbe venni.
(Persze, ez sose biztos, mert töredelmesen bevallom, hogy én a Harry Potterről is azt mondtam az első beleolvasás után, hogy mit esznek ezen a hülyeségen az emberek, aztán végül csak elolvastam a 7 részből 6-ot. azt hiszem, 7 része van. És nem is volt rossz)
Van sok-sok (nem számoltam mennyi) olyan író, akiről nem is hallottam eddig. Így a könyvéről sem. (bár attól még lehet jó, és lehet, elolvasom)
Van olyan magyar író, (több is) akit ismerek, olvastam is könyvét, sőt, jó könyveket írt, mégsincs benne a listában.
A fene se érti ezt.
Lehet, túl "magas" nekem ez a lista?
Vagy csak szimplán hülyeség???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése