2010. május 24., hétfő

LEGO film

Igaz, hogy most kamionos lázban van a fiam, de azért megtalálja a youtubon a lego-s kisfilmeket is.
Ráadásul kitalálta, hogy mi is tudnánk ilyet készíteni. (Valamiért azt éreztem az egész mondat mögött, hogy ő úgy érzi, hogy Én fogok neki ilyet csinálni, Ő pedig nézi)
Jó, gyerekkoromban mi is kitaláltuk a tesómmal, hogy csináljunk ilyen lego-s filmet, amihez lego-n még lett is volna, de hát egy CMEHA-8M géppel igazából nem tudtunk csodát csinálni, a képek még meg is voltak, de mozgóképpé nem tudtuk összeállítani. Hiányzott a mai technika, nna!
Szóval, első gondolatom az volt, hogy köszi, gyermek, de én ezen már túl vagyok...
A második gondolat pedig (rögtön az első után) az, hogy miért is ne? Persze, nem lesz ez olyan egyszerű eset, tudom én, előre...
-Akkor találj ki egy történetet, és megcsináljuk.-mondtam. -Te leszel a rendező!
Bence: -Én már kitaláltam egyet, de ahhoz kellene Lego vasút is.
Én: -De az nekünk nincs, úgyhogy találj ki valami mást!
B: -Már ki is találtam! Megmutatom a lego oldalon, hogy melyik legot kell hozzá beszerezni.
Én: -Na, álljon meg a menet! Mi lenne, ha a meglévő legokkal gondolkodnál?
B: -De abból nem tudok!!!Kevés van!
(csak zárójelben jegyzem meg: a múltkorában kirakta az összes legóját, sorban az ágyra, és én nem tudtam mellettük leülni. Pedig elég nagy ágyunk van)
Én: -Pedig kénytelen leszel a meglévő készletből gazdálkodni. Nem kell most rögtön kitalálni, majd ha meglesz a történet, akkor szólj.


Itt tartunk most. Kíváncsi vagyok, lesz-e belőle valami...A terv mindenesetre megvan.
Bár, ha nem javul meg sürgősen a gépünk USB-je, akkor nem tudom, hogy fognak átmászni a képek, és hogy lesz belőlük mozgófilm??????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése