2010. május 23., vasárnap

Esti párbeszéd

Az egész azzal kezdődött, hogy egy hülye film ment a tv-ben. Persze, érdekes volt, és persze, 12-es karika volt rajta, és persze, nem volt még késő este, és persze, hogy a gyermek nézte. Megjegyeztem, hogy szerintem nem kellene néznie, mert úgy látom, nem igazán neki való, de gyermeket érdekelte ez a (szerintem) hülyeség.
Film után pedig a következő párbeszéd zajlott:
Bence: -Gyere ki velem a fürdőszobába!
Én: -Mert be vagy sz@rva a filmtől, ugye?
B: -Nem is, nem vagyok besz@rva, csak úgy szeretek veled kimenni!
Én: -Persze, mert egyedül nem mersz...
B: -Mondom, hogy szeretek veled kimenni! Hát hazudtam én neked valaha???
Én: -Nem. Legalábbis nagyon remélem, hogy nem.
B: -Tényleg nem hazudtam még neked. - és vigyorog... - Csak az előbb.... egy kicsit :-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése