2010. május 12., szerda

Kezdődik a nap...

Tegnap reggel volt egy kis dolgom, és emiatt pár perccel később érkeztem a munkahelyemre.
Nem, nem volt ebből semmilyen probléma, csak….
Minden szembejövő munkatárs azzal fogadott: -Jéé, hát te itt vagy? –Hát te nem vagy szabadságon? -Azt mondták, szabadságon vagy. stb.
Kérdezem: -Ki mondta?
Válasz minden esetben ugyan az: -Hmmm…Valaki…. -Nem tudom…. -Nem emlékszem….

Ezzel kapcsolatban egyrészt feldühít az, hogy valaki csak úgy kitalál dolgokat, merthogy semmi előzménye nem volt annak, hogy én szabadságra mennék, de ha mégis, akkor az illetékesek (főnök, admin, helyettesítő ember) tudnak róla. Erre valaki kiszopta a kisujjából, a többi meg csont nélkül bevette.
A másik, ami dühít, hogy egyszerűen nem tudom elhinni, hogy embereknek ennyire gyenge legyen a memóriájuk. Vagy ne ismerjék fel az illető hangját. Ennyire azért nem vagyunk sokan reggel, max. 15 fő.

Az is eszembe jutott, hogy szerencsétlen nyomozóknak is milyen nehéz dolguk lehet az ilyen átlagemberekkel, szemtanúként. –Mi volt a kocsi rendszáma? –Nem tudom.–Milyen kocsit látott? –Én azt már nem tudom . –Egyáltalán milyen színű volt? –Háát, én arra már nem emlékszem….
….Na, nyomozzál J)

Egyébként ez tényleg megtörtént, taxis sztori, hogy többször is előfordult hasonló eset, hogy valamit ottfelejtettek a kocsiban, és felhívták a diszpécsert. Ilyenkor jött a kérdés: -Hányas számú kocsi volt? –Hááát, ő azt nem tudja. Próbálnak segíteni tovább: -Milyen kocsi volt? Milyen színű? Sötét, vagy világos? –és semmire, semmire nem emlékeznek, csak arra, hogy egy férfi vezette. Itt én már megkérdőjelezném, hogy egyáltalán beszállt ő abba a kocsiba J), de a taxisok olyat kérdeztek végső kérdésként, hogy: -Egyáltalán a mi társaságunkkal utazott?
És bármily meglepő, (vagy nem meglepő) az emberek nagy százaléka erre sem tudott biztos választ adni.

Na, visszatérve az én problémámra, nagyon-nagyon szeretném megtudni, ki az, aki hülyeséget terjeszt, mert volt már olyan esetem is, hogy visszajöttem szabadságról, és azzal fogadtak:
-Meggyógyultál?
Én meg csak néztem hülyén: -Miért, beteg voltam?
Aztán persze, kiderült, hogy szintén valaki kitalálta, a többi meg bevette, és elterjedt. Biztosan sajnáltak, hogy beteg vagyok, én pedig vidáman nyaraltam közben. Még jó, hogy táppénzes ellenőrzést nem küldtek a nyakamra J

Vajon KI és főleg MIÉRT talál ki ilyen légből kapott dolgokat???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése