2010. május 14., péntek

Euro Truck

Ez játék a fiam új kedvence. Nem tudom, hol találta meg, netezés közben, de megtalálta. Nagyon tetszik neki. Állandóan a videókat nézi, és szeretne egy saját játékot is.

Én is megnéztem, nekem is tetszik, igazi fiús játék. Ráadásul az ára sem vészes. Így hát megígértem, hogy ha jó lesz a bizonyítvány, akkor megkapja ajándékba.
Sikerült letöltenünk egy 30 perces demo verziót...csak egy baja volt: Nagyon hamar lejárt a 30 perc.
Közben az érintett is elolvasta a bejegyzést, és elárulta, hogy úgy talált rá, hogy beírta a google-ba (gógléba) azt, hogy kamionos játék, és többek között ezt is felhozta.
Ja, és még győzködött egy kicsit, hogy milyen hasznos ez a játék, mert megtanít vezetni, és megtanítja a KRESZ-t, meg a térképeket. És tényleg. 
A bizonyítványa pedig biztosan jó lesz. Én tudom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése