2008. június 29., vasárnap

Futóblog-1

Ennek a kategóriának is van már előzménye, csak éppen nem itt. Vissza kell menni érte a régiblog-hoz :-)
Hogy őszinte legyek, ilyen dögmelegben, mint ami mostanság van, semmi kedvem kidugni az orrom az erdőbe, nemhogy még fussak is... De tegnap legyőztem magamban a lustaságot (vagy minek is nevezzem) és újra a régi erdei utat tapostam. Na, persze, meglátszott megint ez a kis kihagyás, mert kb. 1,5 km után nagyon éreztem a combizmomat,  ekkor inkább tempós sétára váltottam, kb. 1 percig, mert nem akartam, hogy izomláz, vagy valami nagyobb baj legyen a hirtelen terhelésből. pedig jól indultam. Visszafelé már lassúbbra vettem, így nem volt gond végigmenni a távon.
2 km - 13:13 (a séta is benne van)
2 km - 12-45

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése