2008. szeptember 24., szerda

Nyertem

Ez annyira ritkán fordul elő, hogy muszály világgá kiabálnom. Persze, ezzel lelőttem a poént :-))
Szóval, olvasgattam a Novellát, a Nőklapjásat, és megakadt a szemem a rejtvény nyereményein. 3 könyv! Mind a 3 volt a kezemben a könyvesboltban, és mind a 3 rákerült a "majd egyszer megveszem" listámra. És ezt a 3 könyvet kínálta nyereményként a rejtvény. Én meg úgy szerettem volna megnyerni, hogy megfejtettem a rejtvényt, és valami azt súgta, küldjem be. Be is küldtem. Persze, az esélytelenek nyugalmával tettem mindezt, de úgy szerettem volna, ha mégis, én lennék az egyik nyerő.
De nem szoktam én nyerni, úgyhogy el is felejtettem az egészet. Délután csengettek, nem a postás, hanem valami futárszolgálat, csomagot hozott, az én nevemre. Mondom, mi a fene... én nem rendeltem semmit... nézem a feladót....Sanoma.....valami reklámcucc? Még akkor sem esett le. Kibontottam, és a könyvek láttán végre a homlokomra csaptam. Hát persze! A rejtvény! És annyira, de annyira örültem neki, hogy azt nem tudom itt leírni. :-) csak nézegettem, forgattam a könyveket, és nem tudtam eldönteni, hogy melyiket olvassam először.
Én még ilyen országos újságban sohasem nyertem, pedig igencsak sok rejtvényt megfejtettem, és a postán is szép kis összeget hagytam. De soha, semmi. (Egyszer a gyermekem fényképe megjelent a Kismamában, azért küldtek egy babzsák állatkát, de a postán lenyúlták. Küldtek egy másikat, de azt is lenyúlták)
Bár, az igazat megvallva helyi újságban azért mosolygott már rám a szerencse, igaz, az jó régen volt, meg hát itt az esély is nagyobb volt a nyerésre, mint egy országos lapban. De mostanában valahogy sose. (ezzel szemben a szomszédomat zsinórban 3-szor sorsolták mozijegyre, meg cirkuszjegyre, színházjegyre, mert voltak itt helyben ilyen dolgok, de nekem meg egyszer sem jött be)
De most a sors mindezért kárpótolt, hogy végre így rám mosolygott a szerencse!
Sanomáéknak meg csak annyit üzenek, hogy nagyon köszönöm, és higgyék el, hogy a legjobb helyre kerültek a könyvek!
:-))

---

És folytatódik a nyerő széria, megnyertem a munkahelyi ötletpályázatot, és ezzel nyakamba zúdult a kivitelezés is. :-)) Filmezni kell....
Sosem csináltam, de nem számít. Fő a lelkesedés.
Jó buli, de nagyon időigényes. Pedig van "csapatom" is.
Kellett nekem gondolkodni????
:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése